"Нұр-Сұлтан қаласының қоғамдық денсаулық сақтау басқармасы" ММ

«Денсаулық туралы ойлан!» кеңседе жұмыс істеу

  • 11/19/2019
  • Rustem Kaimolla

Адамның денсаулығы үшін зиянды кәсіптер туралы айтқанда, ең алдымен экстремалды спорт түрлері не әскери іс ойға келеді. Алайда, егер жұмыс орнында қарапайым  жүріс-тұрыс қағидаларын сақтамаса,  кеңседегі жұмыс та денсаулыққа едәуір зиян келтіруі мүмкін.   Біз «отырып» жұмыс істеудің жағымсыз салдарларына жол бермеуге және оларды азайтуға көмектесетін топ- 10 ұсынысты  жинадық.

 

  1. Гигиена — негіздердің негізі. Тамақ алдында, дәретханаға барғаннан кейін, жұмыс алдында және жұмыстан шыққаннан кейін қол жуу —  адамдар көп жиналатын жайларда мол болатын жұқпалы аурулардың алдын алу кепілі;
  2. Микроклимат. Таныстарыңыздың қаншасы кабинетті аяусыз ауа баптағышпен «үрлетті»? Жұмыс орнында өткізетін уақытты ескере отырып, үй-жайдағы микроклимат даладағы ауа райына қарағанда неғұрлым маңызды. Ауаның оңтайлы температурасы мен ылғалдылығын сақтау қажет. Кабинетті қайта-қайта желдету, ылғалды тазарту. Периодически проветривать кабинет, проводить влажную уборку. Демекші, азынақ — кеңсе қызметкері үшін жау, одан сақтаныңыз;
  3. Техникамен байланысты ретке келтіру: монитор мен көзге дейінгі қашықтық — кемінде 45 см., көздің төмен қарай еңкею бұрышы 35 градустан көп емес, сандар еденге параллельді, ал жіліншіктер перпендикуляр;  қолдар үстелде еркін 80-100 градуспен орналасуы тиіс, Арқа тік, устелдің арқасына жанасады, иықтар босатылған. Қолдар пернетақта үстінде еркін орналасқан.  Тағы да бір кеңес: он саусақты оқыр теру әдісін игеріңіз, бұл сіздің өміріңізді едәуір жеңілдетеді;
  4. Тынығуға үзілістер және дене белсенділігі. Әр жарты сағат сайын бес минуттық тайм-аут жасап, пайдалы әрі жанға жағымды іспен айналысу қажет. Мысалы, дене шынықтыру. Дененің құрысын жазу қан айналымын жақсартады және қуат береді. Бұған қоса, лифт дегенді ұмытыңыздар, сатымен жүріңіздер. Иә-иә, пайдалы мен жанға жағымды;
  5. Білезік арнасының синдромы қолдарды пернетақтада және компьютердің тінтуірінде дұрыс орналастырмаған кезде дамиды: бәлкім сізге ұймдастыру техниканы ауыстыру қажет болады, бұл әлеуетті емдеуден арзандай болады;
  6. Көру қабілетінің бұзылуы: көзге түсетін жүктеме орасан зор, сондықтан мамандар жұмыс күні бойы 5-7 рет 5-7 минуттық көзге арналған қарапайм жаттығуларды жасауды ұсынады;
  7. Арқаның ауруы — дұрыс отыру және мерзімді дене шынықтыру үзілістері арқылы алдын алуға болады. Егер арқаңыз қатты ауырса – маманға жүгініңіз, бұны өз бетімен жіберуге болмайды;
  8. Кеңсе қызметкерлерінің жұмысында күйзелістердің және созылмалы қажу синдромының алдын алу аса маңызды;
  9. Уақытты, қаражатты үнемдеу және басшылықтың көңілін табу мақсатында тұрып жүріп ауруға болмайды! Сеніңіз, сіздің денсаулығыңыз амандығыңыз одан анағұрлым қымбат;
  10. СӨС. Ежелгі-мейірімді салауатты өмір салты: тиімді тамақтану, адекватты су ішу режимі, дене белсенділігі және зиянды дадылардан бас тарту сіздің кеңселік өміріңізді айтарлықтай жайлы және жанға  жағымды.

 

Аман-сау болыңыздар!

Нұр-Сұлтан қаласының  Салауатты өмір салтын қалыптастыру орталығы

 

Басшылық

Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев
ҚР Тұңғыш Президенті
Алтай Сейдірұлы Көлгінов
Нұр-Сұлтан қаласының әкімі
Мұратов Тимур Мұратұлы
Нұр-Сұлтан қаласының қоғамдық денсаулық сақтау басқармасы басшысы

Пайдалы бөлімдер

Нұр-Сұлтан қ. әкімдігінің қаланы абаттандыру және тіршілікті қамтамасыз ету бойынша Бірыңғай байланыс орталығы